HERE I COME AGAIN

Halloj, Stina här. Idag blev det en lugn träning i gymet efter en veckas förkylning med halsont och rejäl hosta. Därmed sprang jag bara 2 km på löpbanbandet och gick 3 km. Det kändes helt okej och har beslutat mig för att ha en lugn träningsvecka med målet att i lugnt tempo springa och gå 5 km om dagen på löpbandet. Jag är ju ändå på jobbet varje dag till nästa fredag.

Får se om jag lyckas?!?!?! Jag har saknat träning när jag varit förkyld, det var så härligt att få springa igen. Trodde aldrig jag skulle känna så :)

Våra delmål och mål i träningen är;

* 10 mil på löpbandet innan april - Distanstävling först till 10 km på löpband, crosstrainer eller rodmaskin
* Springa vårruset i maj 5 km
* Springa Tjejmilen till sommaren 10 km
* Men framförallt en sundare kropp och hälsa

Utöver träning i gymet på jobbet kommer jag och Helen att åka längdskidor och så fort det blir barbacke då ska vi löpträna utomhus.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0