Vad kommer bloggen att handla om ?

Vi har ju fått en fråga om vad vår blogg kommer att handla om. Vårt mål är att springa tjejmilen och få möjligheten att vinna en resa till tjejmilen i New York! Så vår blogg kommer så klart att handla om vår roliga träning och lite små tokigheter ;)

Jag, Helen har aldrig i mitt liv direkt varit intresserad av att sporta mer än att gå trivselpromenader. Men nu så har jag tillsammans med min bäste träningskollega Stina, börjat träna inför utmaningen. Vi började nu i januari med att springa på löpband samt åka längdskidor. Vi har förbättrat konditionen märkbart under dessa få veckor!

Vi har ju ett delmål uppsatt innan tjejmilen och det är att först orka springa VårRuset (5 km) i Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va skoj! Er blogg ska jag följa...

Strongt av er att träna...

2011-02-03 @ 18:54:41
URL: http://nettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0