Bilder på min lilla träningskompis Undra

Helen efterfrågade bildbevis från att jag varit ute och åkt skidor med Undra. Därmed tog jag med kameran till Soptippen för några bilder efter avslutat träningspass.

Min Australien Kelpie Undra 1 år....ligger hyfsat still efter en tur på 6,8 km. Matte kände sig inte pigg och valde att avsluta efter ett var på myren.

En till där Undra har fokus på någon tant som packar in skidor i bilen.

Eftersom det tog emot igen med hosta och krasslig hals - avslutar jag träningsläger med att sammanlagt ha sprungit 22 km på löpband och 6,8 km i skidspåret med hund.
Men det är nästa tokigt jobbigare med hund för då får jag lov att skate (hur de nu stavas???) och samtidigt hålla reda på att Undra inte hinner mulla ner någon annan åkare.

Till helgen hoppas jag mår bättre och att solskensvädret kommer tillbaka för då ska jag ta en tur utan hund och en med. Lovar kameran ska med då och hoppas Helen hackar på så hon kan fota lite bilder på mig med =)





Kommentarer
Postat av: salhe

Klart att vi ska göra en tur i helgen =)) Jag vet inte om draghjälp (Hund) kalals ssom träning =P

2011-02-11 @ 13:30:44
Postat av: Stina

Du ska få prova åka skidor efter Undra =)))

2011-02-11 @ 16:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0