Yogapass



Jag går på en lugnare variant av yoga varannan tisdag. Övningarna är sköna att göra då man framförallt mjukar upp nacke, axlar och rygg. Jag blir alltid lugn och trött av musiken och övningarna. Sista stunden får vi ligga och bara slappna av. Varje gång så hinner jag nästan somna, ni vet hur det kan bli just innan man somnar då man rycker till. Jag blir nästan irriterad när ledaren säger efter ca 5 minuter att det är dax att väcka kroppen till liv. Jag vill vända mig i fosterställning och fortsätta sova. Jag är väl heller inte lång ifrån att börja dregla och snarka där jag ligger helt avslappnad =))
//Helen

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha...låter härligt...får följa med någon gång då jag flyttat till stan..

2011-02-08 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0